Ofőportál a legkedvesebb tanítványoknak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dumcsizzunk!!!!!
 
A pontos idő
 
Naptár
2025. Június
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Portál látogatottság
Indulás: 2004-11-02
 
Fórumok
Fórumok : Topicok : Válogatott Szorongásaink Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
gyurka

2004.12.21. 15:58 -
Bocsi, hogy nyitottam egy új TOPIC-ot, de szerintem ide lehetne tenni olyan dolgokat, amelyekből mindenki tanulhat... Elsőkét olvassátok nagy szeretettel az én AXELERÓS, MATÁVOS levelet, amit a Vezérigazgatónak küldtem el....

[6-1]

gyurka Előzmény | 2004.12.23. 16:50 - #6

Eredmény. Egy remegőhangú MATÁV-os nő felhívott ma, és megígérte, hogy DEC 27-re bekötik a Netet (a vezérigazgató utasítására). Kíváncsi leszek...

tarjozso Előzmény | 2004.12.21. 21:05 - #5

vannak sorstársak is:
http://sesblog.hu/matav-axelero-adsl.html

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043262&la=40047211


tarjozso Előzmény | 2004.12.21. 20:57 - #4

ehhez nehéz lenne bármit is hozzátenni. én a fogyasztóvédelmet javasolnám. ezt a rabló, szélhámos céget már igazán s*be lehetne rúgni.

hajrá GYURKA! gyerünk, most már ne add fel!!!!


gyurka Előzmény | 2004.12.21. 16:02 - #3

Íme a levelem a Matáv-nak és az Axelerónak, ha van egy kis időtök olvassátok el, tanulságos!
Tördelve így néz ki:
------------------------


Tisztelt Címzettek és Straub Elek, Elnök-Vezérigazgató Úr!



Nevem: Györke Attila
Ügyfélszolgálati azonosítóm: 6xxxxxxxx
Mobil: +36-30/474-66-04
E-mail: gyorke@freemail.hu




Ne vegyék zokon, de szeretném Önökkel azonnal (!!!) megszünetni minden jogviszonyomat. Elfogyott a türelmem. Ha van egy kis idejük, írék egy történetet. Ez Önök és köztem esett meg idén szeptember óta.

Szeptember elején kerestem fel az Axeleró ügyfélszolgálatot, hogy szeretnék egy ADSL áthelyezést kérni a 34/302-838-as telefonszámról a 34/380-744-re. A kedves hölgy, akkor nagyon szívélesen útbaigazított. Elmondta a dolgok menetét, hogy "klikkeljek" az Axelerós holnapra, töltsem le a nyomtatványokat. És, ... töltsek le egy meghatalmazást, mert 34/380-744-es telefon nem az Én nevemen van, hanem Édesanyámén.

Megtettem. Felmentem a honlapra, letöltöttem az ADSL áthelyezési keérelem nyomtatványt, illetve a meghatalmazási nyomtatványt. Kitöltöttem (édesanyámmal is) és mindezt elküldtem faxon egy MATÁV PONT-ból. Azonnal kértünk egy visszaigazolást, és az akkor is még igen kedves kollegina visszajelezte, hogy átmentek a faxok, köszönik szépen, az ügyet intézik, 3 hetet kell várnom.

ADSL-em - talán mondanom sem kell - azóta sincs a 34/380-744-es számon. A másik szám azóta megszűnt, köszönhtően annak, hogy az előző lakásomból elköltöztem, kértem egy telefon visszamondást...

Könyörgöm. December 21-ét írunk. Szeptember eleje + 3hét az is még szeptember!!!! Nem tévedés 2 hetente (azaz két hete) hivogatom hol a 1234-et, hol az 1212-t. A kolleginák már engem néznek hülyének. Már ismerik szinte az összes adatomat, nevemet, már talán a hangomat is, még sem jut az ügyem egyről a kettőre.

- Kérdem az Axelerót mi van az ügyemmel, erre a válasz, hogy a MATÁV elutasította, mert nem az ügyfél rendelte az átkötést. Válaszom: magamnál jobba senki nem kérhette.

- Erre a kifogás mindig az, hogy de a 34/380-744 nem az Én nevemen van. Válaszom: ezért küldtem faxon az Édesanyám meghatalmazását. "Ja, az is jött???" - jön kéthetente folyamatosan a meghökkent kérdés. Válaszom: "Ja - hogy az Ön szavaival éljek - Ja, az is ment"

- Általában ekkor mindig jól eküldenek a MATÁV-hoz, hogy kérdezzem meg mi a probléma. Nos, erre, mint balek ügyfél fogom magm és telefonálok a MATÁV-nak. Félóra csengetés után jön a diszpécser, aki 10 másodperc alatt közli velem, hogy az Axelerónál van a probléma. Kérjem meg az Axelerót, hogy küldjék át újra az ADSL áthelyezés megrendelést.

- Erre a balek ügyfél mit csinál? Megint hívja az Axelerót és kéri. És ez megy két hetente, szeptember eleje óta. Mert az anya-vállalat és a leány-vállalata nem képes egymás között paírokat A-pontból B-pontba áthelyezni.


Tisztelt Vezérigazgató Úr! Szeretném felhívni a figyelmét, hogy az Önök házatáján nincs minden rendben! Ezt én, a saját bőrömön tapasztaltam... Kérem legalább abban az ügyben segítsen nekem, hogy az Önökkel folytatott mindennemű kapcsolatot megszüntethessem. Töröljék az összes adatom az adatbáziuskból, ne is legyen jele, hogy valaha az Önök ügyfele voltam. Már szégellem ezt a választást.

Egyelőre nem fordulok a Fogyazstóvédelemhez, de erősen gondolkodom rajta. Többen is tanácsolták... Sőt bírósághoz is fordulhatnék, hiszen ha jól tudom van egy Axeleróval és Matávval kötött szerződésem (az ADSL kapcsán) amit valahogy az egyik fél (gondolok Önökre) nem kíván teljesíteni. Ez pedig bírósági per tárgya is lehetne akár...

Köszönöm "áldozatos" munkájukat, - míg balek módjára fizettem mindig időpontra, mindenféle felszólítás nélkül a havi számlát - de ezután nem kérek belőle. Szolgáltatót váltok. És ahol lehet "jóhírüket" egyre szélesebb fórumon, terjeszteni fogom.

Üdvözlettel:
Györke Attila
ex-ügyfél

gyurka Előzmény | 2004.12.21. 15:59 - #2

Íme a levelem a Matáv-nak és az Axelerónak, ha van egy kis időtök olvassátok el, tanulságos! ------------------------------------------------------- Tisztelt Címzettek és Straub Elek, Elnök-Vezérigazgató Úr! Nevem: Györke Attila Ügyfélszolgálati azonosítóm: 6xxxxxxxx Mobil: +36-30/474-66-04 E-mail: gyorke@freemail.hu Ne vegyék zokon, de szeretném Önökkel azonnal (!!!) megszünetni minden jogviszonyomat. Elfogyott a türelmem. Ha van egy kis idejük, írék egy történetet. Ez Önök és köztem esett meg idén szeptember óta. Szeptember elején kerestem fel az Axeleró ügyfélszolgálatot, hogy szeretnék egy ADSL áthelyezést kérni a 34/302-838-as telefonszámról a 34/380-744-re. A kedves hölgy, akkor nagyon szívélesen útbaigazított. Elmondta a dolgok menetét, hogy "klikkeljek" az Axelerós holnapra, töltsem le a nyomtatványokat. És, ... töltsek le egy meghatalmazást, mert 34/380-744-es telefon nem az Én nevemen van, hanem Édesanyámén. Megtettem. Felmentem a honlapra, letöltöttem az ADSL áthelyezési keérelem nyomtatványt, illetve a meghatalmazási nyomtatványt. Kitöltöttem (édesanyámmal is) és mindezt elküldtem faxon egy MATÁV PONT-ból. Azonnal kértünk egy visszaigazolást, és az akkor is még igen kedves kollegina visszajelezte, hogy átmentek a faxok, köszönik szépen, az ügyet intézik, 3 hetet kell várnom. ADSL-em - talán mondanom sem kell - azóta sincs a 34/380-744-es számon. A másik szám azóta megszűnt, köszönhtően annak, hogy az előző lakásomból elköltöztem, kértem egy telefon visszamondást... Könyörgöm. December 21-ét írunk. Szeptember eleje + 3hét az is még szeptember!!!! Nem tévedés 2 hetente (azaz két hete) hivogatom hol a 1234-et, hol az 1212-t. A kolleginák már engem néznek hülyének. Már ismerik szinte az összes adatomat, nevemet, már talán a hangomat is, még sem jut az ügyem egyről a kettőre. - Kérdem az Axelerót mi van az ügyemmel, erre a válasz, hogy a MATÁV elutasította, mert nem az ügyfél rendelte az átkötést. Válaszom: magamnál jobba senki nem kérhette. - Erre a kifogás mindig az, hogy de a 34/380-744 nem az Én nevemen van. Válaszom: ezért küldtem faxon az Édesanyám meghatalmazását. "Ja, az is jött???" - jön kéthetente folyamatosan a meghökkent kérdés. Válaszom: "Ja - hogy az Ön szavaival éljek - Ja, az is ment" - Általában ekkor mindig jól eküldenek a MATÁV-hoz, hogy kérdezzem meg mi a probléma. Nos, erre, mint balek ügyfél fogom magm és telefonálok a MATÁV-nak. Félóra csengetés után jön a diszpécser, aki 10 másodperc alatt közli velem, hogy az Axelerónál van a probléma. Kérjem meg az Axelerót, hogy küldjék át újra az ADSL áthelyezés megrendelést. - Erre a balek ügyfél mit csinál? Megint hívja az Axelerót és kéri. És ez megy két hetente, szeptember eleje óta. Mert az anya-vállalat és a leány-vállalata nem képes egymás között paírokat A-pontból B-pontba áthelyezni. Tisztelt Vezérigazgató Úr! Szeretném felhívni a figyelmét, hogy az Önök házatáján nincs minden rendben! Ezt én, a saját bőrömön tapasztaltam... Kérem legalább abban az ügyben segítsen nekem, hogy az Önökkel folytatott mindennemű kapcsolatot megszüntethessem. Töröljék az összes adatom az adatbáziuskból, ne is legyen jele, hogy valaha az Önök ügyfele voltam. Már szégellem ezt a választást. Egyelőre nem fordulok a Fogyazstóvédelemhez, de erősen gondolkodom rajta. Többen is tanácsolták... Sőt bírósághoz is fordulhatnék, hiszen ha jól tudom van egy Axeleróval és Matávval kötött szerződésem (az ADSL kapcsán) amit valahogy az egyik fél (gondolok Önökre) nem kíván teljesíteni. Ez pedig bírósági per tárgya is lehetne akár... Köszönöm "áldozatos" munkájukat, - míg balek módjára fizettem mindig időpontra, mindenféle felszólítás nélkül a havi számlát - de ezután nem kérek belőle. Szolgáltatót váltok. És ahol lehet "jóhírüket" egyre szélesebb fórumon, terjeszteni fogom. Üdvözlettel: Györke Attila ex-ügyfél

gyurka Előzmény | 2004.12.21. 15:58 - #1

Bocsi, hogy nyitottam egy új TOPIC-ot, de szerintem ide lehetne tenni olyan dolgokat, amelyekből mindenki tanulhat... Elsőkét olvassátok nagy szeretettel az én AXELERÓS, MATÁVOS levelet, amit a Vezérigazgatónak küldtem el....

[6-1]

 
Vidám névnapot!

 
Osztályaim
 
A Ti oldalaitok
 
Oktatás
 
Nézz meccset a neten!
 
Hasznos holmik
 

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG