Témaindító hozzászólás
|
2004.12.21. 15:58 - |
Bocsi, hogy nyitottam egy új TOPIC-ot, de szerintem ide lehetne tenni olyan dolgokat, amelyekből mindenki tanulhat... Elsőkét olvassátok nagy szeretettel az én AXELERÓS, MATÁVOS levelet, amit a Vezérigazgatónak küldtem el.... |
[6-1]
Eredmény. Egy remegőhangú MATÁV-os nő felhívott ma, és megígérte, hogy DEC 27-re bekötik a Netet (a vezérigazgató utasítására). Kíváncsi leszek... |
ehhez nehéz lenne bármit is hozzátenni. én a fogyasztóvédelmet javasolnám. ezt a rabló, szélhámos céget már igazán s*be lehetne rúgni.
hajrá GYURKA! gyerünk, most már ne add fel!!!! |
Íme a levelem a Matáv-nak és az Axelerónak, ha van egy kis időtök olvassátok el, tanulságos!
Tördelve így néz ki:
------------------------
Tisztelt Címzettek és Straub Elek, Elnök-Vezérigazgató Úr!
Nevem: Györke Attila
Ügyfélszolgálati azonosítóm: 6xxxxxxxx
Mobil: +36-30/474-66-04
E-mail: gyorke@freemail.hu
Ne vegyék zokon, de szeretném Önökkel azonnal (!!!) megszünetni minden jogviszonyomat. Elfogyott a türelmem. Ha van egy kis idejük, írék egy történetet. Ez Önök és köztem esett meg idén szeptember óta.
Szeptember elején kerestem fel az Axeleró ügyfélszolgálatot, hogy szeretnék egy ADSL áthelyezést kérni a 34/302-838-as telefonszámról a 34/380-744-re. A kedves hölgy, akkor nagyon szívélesen útbaigazított. Elmondta a dolgok menetét, hogy "klikkeljek" az Axelerós holnapra, töltsem le a nyomtatványokat. És, ... töltsek le egy meghatalmazást, mert 34/380-744-es telefon nem az Én nevemen van, hanem Édesanyámén.
Megtettem. Felmentem a honlapra, letöltöttem az ADSL áthelyezési keérelem nyomtatványt, illetve a meghatalmazási nyomtatványt. Kitöltöttem (édesanyámmal is) és mindezt elküldtem faxon egy MATÁV PONT-ból. Azonnal kértünk egy visszaigazolást, és az akkor is még igen kedves kollegina visszajelezte, hogy átmentek a faxok, köszönik szépen, az ügyet intézik, 3 hetet kell várnom.
ADSL-em - talán mondanom sem kell - azóta sincs a 34/380-744-es számon. A másik szám azóta megszűnt, köszönhtően annak, hogy az előző lakásomból elköltöztem, kértem egy telefon visszamondást...
Könyörgöm. December 21-ét írunk. Szeptember eleje + 3hét az is még szeptember!!!! Nem tévedés 2 hetente (azaz két hete) hivogatom hol a 1234-et, hol az 1212-t. A kolleginák már engem néznek hülyének. Már ismerik szinte az összes adatomat, nevemet, már talán a hangomat is, még sem jut az ügyem egyről a kettőre.
- Kérdem az Axelerót mi van az ügyemmel, erre a válasz, hogy a MATÁV elutasította, mert nem az ügyfél rendelte az átkötést. Válaszom: magamnál jobba senki nem kérhette.
- Erre a kifogás mindig az, hogy de a 34/380-744 nem az Én nevemen van. Válaszom: ezért küldtem faxon az Édesanyám meghatalmazását. "Ja, az is jött???" - jön kéthetente folyamatosan a meghökkent kérdés. Válaszom: "Ja - hogy az Ön szavaival éljek - Ja, az is ment"
- Általában ekkor mindig jól eküldenek a MATÁV-hoz, hogy kérdezzem meg mi a probléma. Nos, erre, mint balek ügyfél fogom magm és telefonálok a MATÁV-nak. Félóra csengetés után jön a diszpécser, aki 10 másodperc alatt közli velem, hogy az Axelerónál van a probléma. Kérjem meg az Axelerót, hogy küldjék át újra az ADSL áthelyezés megrendelést.
- Erre a balek ügyfél mit csinál? Megint hívja az Axelerót és kéri. És ez megy két hetente, szeptember eleje óta. Mert az anya-vállalat és a leány-vállalata nem képes egymás között paírokat A-pontból B-pontba áthelyezni.
Tisztelt Vezérigazgató Úr! Szeretném felhívni a figyelmét, hogy az Önök házatáján nincs minden rendben! Ezt én, a saját bőrömön tapasztaltam... Kérem legalább abban az ügyben segítsen nekem, hogy az Önökkel folytatott mindennemű kapcsolatot megszüntethessem. Töröljék az összes adatom az adatbáziuskból, ne is legyen jele, hogy valaha az Önök ügyfele voltam. Már szégellem ezt a választást.
Egyelőre nem fordulok a Fogyazstóvédelemhez, de erősen gondolkodom rajta. Többen is tanácsolták...
Sőt bírósághoz is fordulhatnék, hiszen ha jól tudom van egy Axeleróval és Matávval kötött szerződésem (az ADSL kapcsán) amit valahogy az egyik fél (gondolok Önökre) nem kíván teljesíteni. Ez pedig bírósági per tárgya is lehetne akár...
Köszönöm "áldozatos" munkájukat, - míg balek módjára fizettem mindig időpontra, mindenféle felszólítás nélkül a havi számlát - de ezután nem kérek belőle. Szolgáltatót váltok. És ahol lehet "jóhírüket" egyre szélesebb fórumon, terjeszteni fogom.
Üdvözlettel:
Györke Attila
ex-ügyfél
|
Íme a levelem a Matáv-nak és az Axelerónak, ha van egy kis időtök olvassátok el, tanulságos!
-------------------------------------------------------
Tisztelt Címzettek és Straub Elek, Elnök-Vezérigazgató Úr!
Nevem: Györke Attila
Ügyfélszolgálati azonosítóm: 6xxxxxxxx
Mobil: +36-30/474-66-04
E-mail: gyorke@freemail.hu
Ne vegyék zokon, de szeretném Önökkel azonnal (!!!) megszünetni minden jogviszonyomat. Elfogyott a türelmem. Ha van egy kis idejük, írék egy történetet. Ez Önök és köztem esett meg idén szeptember óta.
Szeptember elején kerestem fel az Axeleró ügyfélszolgálatot, hogy szeretnék egy ADSL áthelyezést kérni a 34/302-838-as telefonszámról a 34/380-744-re. A kedves hölgy, akkor nagyon szívélesen útbaigazított. Elmondta a dolgok menetét, hogy "klikkeljek" az Axelerós holnapra, töltsem le a nyomtatványokat. És, ... töltsek le egy meghatalmazást, mert 34/380-744-es telefon nem az Én nevemen van, hanem Édesanyámén.
Megtettem. Felmentem a honlapra, letöltöttem az ADSL áthelyezési keérelem nyomtatványt, illetve a meghatalmazási nyomtatványt. Kitöltöttem (édesanyámmal is) és mindezt elküldtem faxon egy MATÁV PONT-ból. Azonnal kértünk egy visszaigazolást, és az akkor is még igen kedves kollegina visszajelezte, hogy átmentek a faxok, köszönik szépen, az ügyet intézik, 3 hetet kell várnom.
ADSL-em - talán mondanom sem kell - azóta sincs a 34/380-744-es számon. A másik szám azóta megszűnt, köszönhtően annak, hogy az előző lakásomból elköltöztem, kértem egy telefon visszamondást...
Könyörgöm. December 21-ét írunk. Szeptember eleje + 3hét az is még szeptember!!!! Nem tévedés 2 hetente (azaz két hete) hivogatom hol a 1234-et, hol az 1212-t. A kolleginák már engem néznek hülyének. Már ismerik szinte az összes adatomat, nevemet, már talán a hangomat is, még sem jut az ügyem egyről a kettőre.
- Kérdem az Axelerót mi van az ügyemmel, erre a válasz, hogy a MATÁV elutasította, mert nem az ügyfél rendelte az átkötést. Válaszom: magamnál jobba senki nem kérhette.
- Erre a kifogás mindig az, hogy de a 34/380-744 nem az Én nevemen van. Válaszom: ezért küldtem faxon az Édesanyám meghatalmazását. "Ja, az is jött???" - jön kéthetente folyamatosan a meghökkent kérdés. Válaszom: "Ja - hogy az Ön szavaival éljek - Ja, az is ment"
- Általában ekkor mindig jól eküldenek a MATÁV-hoz, hogy kérdezzem meg mi a probléma. Nos, erre, mint balek ügyfél fogom magm és telefonálok a MATÁV-nak. Félóra csengetés után jön a diszpécser, aki 10 másodperc alatt közli velem, hogy az Axelerónál van a probléma. Kérjem meg az Axelerót, hogy küldjék át újra az ADSL áthelyezés megrendelést.
- Erre a balek ügyfél mit csinál? Megint hívja az Axelerót és kéri. És ez megy két hetente, szeptember eleje óta. Mert az anya-vállalat és a leány-vállalata nem képes egymás között paírokat A-pontból B-pontba áthelyezni.
Tisztelt Vezérigazgató Úr! Szeretném felhívni a figyelmét, hogy az Önök házatáján nincs minden rendben! Ezt én, a saját bőrömön tapasztaltam... Kérem legalább abban az ügyben segítsen nekem, hogy az Önökkel folytatott mindennemű kapcsolatot megszüntethessem. Töröljék az összes adatom az adatbáziuskból, ne is legyen jele, hogy valaha az Önök ügyfele voltam. Már szégellem ezt a választást.
Egyelőre nem fordulok a Fogyazstóvédelemhez, de erősen gondolkodom rajta. Többen is tanácsolták...
Sőt bírósághoz is fordulhatnék, hiszen ha jól tudom van egy Axeleróval és Matávval kötött szerződésem (az ADSL kapcsán) amit valahogy az egyik fél (gondolok Önökre) nem kíván teljesíteni. Ez pedig bírósági per tárgya is lehetne akár...
Köszönöm "áldozatos" munkájukat, - míg balek módjára fizettem mindig időpontra, mindenféle felszólítás nélkül a havi számlát - de ezután nem kérek belőle. Szolgáltatót váltok. És ahol lehet "jóhírüket" egyre szélesebb fórumon, terjeszteni fogom.
Üdvözlettel:
Györke Attila
ex-ügyfél |
Bocsi, hogy nyitottam egy új TOPIC-ot, de szerintem ide lehetne tenni olyan dolgokat, amelyekből mindenki tanulhat... Elsőkét olvassátok nagy szeretettel az én AXELERÓS, MATÁVOS levelet, amit a Vezérigazgatónak küldtem el.... |
[6-1]
|